Het betreft een opdracht van 6 maanden. De opstart is voorzien voor half maart en betreft 3 halve werkdagen (maandag-, dinsdag- en vrijdagvoormiddag) op ons kantoor in Geetbets, Glabbeekstraat 129, 3450 Geetbets.
Verantwoordelijkheden voor deze functie
- Invoeren van orders in computersysteem
- Verzamelen en uitpakken van inkomende goederen
- Klaarzetten van orders
- Versturen van facturen
- Beheren van de voorraad
- Onderhouden van telefonisch en mailcontact met klanten en/of leveranciers over de status van orders
- Afhandelen van eventuele problemen
- Regelen van transport
Vereiste kwalificaties voor deze functie
- Je houdt van regelen en organiseren
- Je bent gestructureerd en planmatig
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden
- Je kunt zelfstandig werken
- Je bent klantgericht
- Frans spreken is een pluspunt
Geïnteresseerd in deze functie?
Neem dan contact op met Josiane Smeets 0473/872140 of stuur je cv naar j.smeets@ecostyle.be